En Fa

درباره ما

مرکز تحقیقات لویدز (Lloyds Researching Center )

مرکز تحقیقات لویدز  به عنوان یک مؤسسه مدیریتی مستقل و معتبر که تحت  حمایت لویدز لندن  فعالیت دارد ،با تکیه بر علوم نوین، فناوری‌های پیشرفته و همکاری با استارتاپ‌ها و متخصصان بین‌المللی، به عنوان نقطه‌ای برای هم‌افزایی دانش و تجربه جهانی شناخته می‌شود. این مرکز با بهره‌گیری از توان اجرایی و شبکه گسترده خود، همواره در جست‌وجوی راهکارهای نوآورانه برای ارتقای کیفیت و مدیریت در حوزه های مختلف است.اجرای استانداردهای بین‌المللی تحت نظارت بخش گواهینامه‌های جهانی لویدز، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کیفیت ، کارایی سیستم‌های مدیریتی و دانش و توانمندی متخصصان کسب‌وکار خود را ارتقا دهند.

 این موسسه با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با برترین سازمان‌های جهانی، نظارت دقیق بر اجرای الزامات، استانداردها و گواهینامه‌ها را بر عهده دارد تا اطمینان حاصل شود که تمامی سازمان‌های تحت پوشش، مطابق با بالاترین معیارهای جهانی فعالیت می‌کنند.

aeroplane

خط مشی :

مرکز تحقیقات لویدز در پاسخ به نیاز جامعه به ارتقای دانش و قابلیت‌های سازمان‌ها و ذینفعان تأسیس شد. این مرکز با بهره‌گیری از منابع پیشرفته فناوری و حرفه‌ای، اهداف اصلی زیر را دنبال می‌کند:

  • دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری
  • ترویج تبادل آزاد اطلاعات با سازمان‌ها در رابطه با خدمات شرکتی
  • تضمین شفافیت در ارائه خدمات
  • ارتقاء دانش فردی از طریق سازمان یا مشارکت در برنامه‌های آموزشی
  • ارائه خدمات با بی‌طرفی
  • افزایش کارایی سیستم‌ها، فرآیندها و پرسنل برای حفظ و بهبود سهم بازار

ما متعهد به برآورده کردن تمام نیازهای مشتری و الزامات استاندارد هستیم و در عین حال فرآیندهای خود را به طور مداوم بهبود می‌بخشیم تا رضایت و وفاداری را افزایش دهیم. هدف نهایی ما افزایش کیفیت خدمات، تضمین اعتماد مشتری و مصرف‌کننده و تضمین موفقیت بلندمدت سازمان است.

دامنه فعالیت :

صدور گواهینامه و آموزش‌های تخصصی
مرکز تحقیقات لویدز با همکاری نهادهای  معتبر جهانی، گواهینامه‌های بین‌المللی معتبر را ارائه می‌دهد که در سراسر جهان قابل استعلام و استفاده هستند. این گواهینامه‌ها ابزاری ارزشمند برای ارتقای شغلی، مهاجرت، حضور در مناقصات و ممیزی‌های تخصصی محسوب می‌شوند.

همچنین، این مرکز طیف متنوعی از دوره‌های آموزشی تخصصی را با همکاری نهادهای علمی و دانشگاهی و مدرسان بین‌المللی و بر اساس نیاز سازمان‌ها و افراد برگزار می‌کند. دوره‌ها به‌صورت حضوری، آنلاین و ترکیبی در دسترس بوده و با جدیدترین روش‌های آموزشی ارائه می‌شوند.

مرجع اعتبار بخشی :

استانداردهای تحت اعتبار نمایندگی خاورمیانه سازمان Lloyds Researching Centre تحت اعتبار مرجع اعتباربخشی آن سازمان در دپارتمان Lloyd's Universal Certificate  و مرجع اعتباربخشی انگلستان که خود تحت اعتبار سازمان بین المللی استاندارد است، می باشد. 

اهداف کیفی و استراتژیک سازمان :

اهداف خارجی اهداف داخلی خدمات کارفرما
بهترین ارزش برای هزینه نوآورانه‌ترین خدمات خدمات عالی کارفرما
ارائه خدمات گسترده متمایز کردن خدمات بهبود خدمات کارفرما
خدمات قابل اعتماد سرمایه‌‌گذاری بر روی نوآوری مشارکت با کارفرما برای طراحی راه‌حل‌ها
فروش متقابل خدمات بیشتر رشد درصد فروش خدمات جدید بهبود رضایت کارفرما
افزایش سهم بازار بهبود و تمرکز بر تحقیق و توسعه بهبود حفظ کارفرما
شریک شدن با کارفرمایان برای ارائه راه حل کسب کارفرمایان جدید از طریق پیشنهادهای ابتکاری ایجاد و استفاده از یک پایگاه داده از کارفرمایان
درک نیاز کارفرما اهداف یادگیری و رشد کاهش سالانه مقدار معینی از هزینه‌ها
ارائه بهترین خدمات ایجاد فرهنگ مبتنی بر عملکرد کاهش نرخ خطا
ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا ساده‌سازی فرایندهای اصلی کسب‌وکار
حفظ تراز و هماهنگی در سازمان افزایش قابلیت اطمینان
جذب و حفظ بهترین افراد اطمینان‌ حاصل ‌کردن از انطباق با قوانین
بهبود گزارش‌دهی و شفافیت
افزایش اطلاع‌رسانی در جامعه